کد خبر : 4607
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1405 - 22:13

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پروژه‌های رادیوتراپی و پت‌اسکن رازی رشت

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پروژه‌های رادیوتراپی و پت‌اسکن رازی رشت

به گزارش آفتاب خزر : رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، از محل احداث و بهره‌برداری دستگاه‌های رادیوتراپی و پت‌اسکن بازدید کرد و در نشستی با مسوولان این مرکز، روند اجرای پروژه‌ها، چالش‌های موجود و راهکارهای تسریع در بهره‌برداری از این تجهیزات را مورد بررسی قرار داد. دکتر

به گزارش آفتاب خزر : رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، از محل احداث و بهره‌برداری دستگاه‌های رادیوتراپی و پت‌اسکن بازدید کرد و در نشستی با مسوولان این مرکز، روند اجرای پروژه‌ها، چالش‌های موجود و راهکارهای تسریع در بهره‌برداری از این تجهیزات را مورد بررسی قرار داد.

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز با حضور در مرکز آموزشی درمانی رازی رشت از محل‌های احداث و بهره‌برداری دستگاه‌های رادیوتراپی و پت‌اسکن بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه‌های مهم درمانی قرار گرفت.

در این بازدید، آخرین وضعیت آماده‌سازی فضاهای مورد نیاز، روند اجرای عملیات عمرانی، الزامات فنی و زیرساختی و اقدامات انجام‌شده برای نصب و راه‌اندازی این تجهیزات تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های درمانی، به‌ویژه در حوزه تشخیص و درمان بیماران مبتلا به سرطان، بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌ها و رفع موانع موجود تأکید کرد و خواستار هماهنگی بیشتر میان بخش‌های مختلف برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این تجهیزات شد.

در ادامه هم نشستی با حضور رئیس و مدیر مرکز آموزشی درمانی رازی رشت برگزار شد که در آن مسائل اجرایی، اداری و مالی مرتبط با پروژه‌های رادیوتراپی و پت‌اسکن مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، مدیران مرکز گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌ها، نیازهای موجود و چالش‌های پیش‌رو ارائه کردند و درباره راهکارهای رفع موانع، تأمین منابع مورد نیاز و تسریع در روند تکمیل پروژه‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر آشوبی نیز با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی منسجم و پیگیری مستمر مصوبات، بر رفع مشکلات اداری و مالی پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأکید کرد و گفت: بهره‌برداری از دستگاه‌های رادیوتراپی و پت‌اسکن، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات درمانی، تسریع در تشخیص بیماری‌ها و کاهش نیاز بیماران به مراجعه به سایر استان‌ها خواهد داشت.

در پایان این بازدید، مقرر شد روند اجرای پروژه‌ها به‌صورت مستمر پایش شده و با هماهنگی بخش‌های مختلف، اقدامات لازم برای تکمیل زیرساخت‌ها و بهره‌برداری از این تجهیزات پیشرفته درمانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.