کد خبر : 1536
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

دستور رئیس جمهور برای پیگیری پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش

دستور رئیس جمهور برای پیگیری پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش

رئیس جمهور در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش، دستگاه های انتظامی و قضایی را به پیگیری قاطع و سریع برای شناسایی و مجازات عوامل این جنایت مکلف کرد. به گزارش آفتاب خزر  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پی حادثه ناگوار قتل داریوش مهرجویی کارگردان مولف سینمای ایران رئیس جمهور در

رئیس جمهور در پی قتل داریوش مهرجویی و همسرش، دستگاه های انتظامی و قضایی را به پیگیری قاطع و سریع برای شناسایی و مجازات عوامل این جنایت مکلف کرد.

به گزارش آفتاب خزر  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پی حادثه ناگوار قتل داریوش مهرجویی کارگردان مولف سینمای ایران رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به خانواده محترم مرحومین و جامعه هنری کشور دستگاه‌های انتظامی و قضایی را مکلف کرد، پیگیری قاطع و سریع برای شناسایی و مجازات عوامل این جنایت را در دستور کار قرار دهند.

در پیام رئیس جمهور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خواسته شده است تجلیل شایسته ایی از خدمات هنری این هنرمند برجسته بعمل آید.

با تاسف و تاثر، فقدان کارگردان مولف سینمای ایران، آقای داریوش مهرجویی و همسر گرامی شان را به خانواده محترم و همه اهالی فرهنگ و هنر کشور تسلیت عرض می‌نمایم. دستگاه‌های انتظامی و قضایی پیگیری قاطع و سریع برای شناسایی و مجازات عوامل این جنایت، و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شایسته از خدمات هنری این هنرمند برجسته را در دستور کار قرار دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.