کد خبر : 2491
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: امنیت، اقتدار و سربلندی امروز مهین اسلامی مدیون خدمات بی مثال سپاه پاسداران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: امنیت، اقتدار و سربلندی امروز مهین اسلامی مدیون خدمات بی مثال سپاه پاسداران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت، اقتدار و سربلندی امروز میهن اسلامی را مدیون خدمات بی مثال سپاه پاسداران دانست. به گزارش آفتاب خزر : دکتر محمد تقی آشوبی -رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت،

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت، اقتدار و سربلندی امروز میهن اسلامی را مدیون خدمات بی مثال سپاه پاسداران دانست.

به گزارش آفتاب خزر : دکتر محمد تقی آشوبی -رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت، اقتدار و سربلندی امروز میهن اسلامی را مدیون خدمات بی مثال سپاه پاسداران دانست. متن پیام به شرح زیر است:

در بهبوهه اتفاقات کنونی دنیا و حمله تروریستی عبور رژیم غاصب صیهونیستی به کنسولگری ایران در سوریه که عبور از خط قرمز غیر قابل چشم پوشی برای کشور بود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تحقق وعده ۹ سال پیش که به گفته مقام معظم رهبری دوران بزن در رو تمام شده و اینگونه نیست که به ما حمله شود و پاسخی دریافت نکنند، به دنیا نشان داد که ایران اسلامی جرات، جسارت و توان نظامی دفاع در برابر اقدامات متجاوزگرانه بزرگترین قدرت های جهان را دارد.

سپاه پاسداران نقش غیر قابل انکار در شکل‌گیری محور مقاومت و مبارزه با ایادی ظلم و مستکبران دنیا داشته و نقطه قوت و پشتیبانی برای مستضعفان و آزادیخواهان سراسر عالم‌ بوده است.

این نقش بی بدیل، این روزها که ایران اسلامی در تقابل مستقیم با رژیم کودک‌کش و وحشی صهیونیستی قرار دارد با تنبیه قاطعانه و افتخارآمیز این جرثومه فساد خود را بیش از پیش نشان داد که باعث حیرت و واهمه دشمنان و امیدواری دوستان خود شد.

اینجانب به نوبه خود سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران و سربازان اسلام که عهد بسته اند تا به آرمان حفاظت و نگهبانی از انقلاب اسلامی که حکومتی است براساس اسلام ناب محمدی (ص) پایبند بمانند، تبریک می‌گویم.

 

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.