تأکید معاون توسعه دانشگاه بر رفع موانع مالی و تجهیزاتی در بازدید از مرکز آموزشی و درمانی حشمت معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز آموزشی درمانی حشمت رشت بازدید کرد.

به گزارش آفتاب خزر ؛ در راستای رفع مشکلات مرکز آموزشی درمانی حشمت، دکتر مصطفی گل شکن، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن برگزاری جلسهای با مدیران و مسئولان این مرکز، آخرین وضعیت مالی، تجهیزاتی و خدماتی بیمارستان را بررسی کرد. در این جلسه، موضوعات مهمی همچون بدهیهای بیمارستان به
به گزارش آفتاب خزر ؛ در راستای رفع مشکلات مرکز آموزشی درمانی حشمت، دکتر مصطفی گل شکن، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن برگزاری جلسهای با مدیران و مسئولان این مرکز، آخرین وضعیت مالی، تجهیزاتی و خدماتی بیمارستان را بررسی کرد.
در این جلسه، موضوعات مهمی همچون بدهیهای بیمارستان به شرکتهای تأمینکننده اقلام و تجهیزات درمانی، کمبود منابع مالی در مسیر تأمین ضروریات پزشکی و همچنین اختلاف قابل توجه میان قیمت واقعی تجهیزات پزشکی در بازار آزاد و نرخهای مصوب بیمهها – که پایینتر از هزینههای واقعی است – مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر گلشکن در این نشست با تأکید بر اینکه «هیچ بخشی از فعالیتهای درمانی نباید به دلیل مشکلات مالی متوقف شود»، خاطرنشان کرد:
نیاز مردم به خدمات درمانی اساسیترین اولویت دانشگاه علوم پزشکی است و تمام توان مدیریتی حوزه توسعه باید در مسیر استمرار ارائه خدمات قرار گیرد.
وی همچنین دستور داد تا اعتبارات لازم برای پرداخت بخش مهمی از بدهیهای بیمارستان به شرکتهای طرف قرارداد هرچه سریعتر تأمین و تخصیص یابد.
در ادامه این برنامه، دکتر گلشکن از بخش سیتی آنژیو و نیز بخش فیزیوتراپی و بازتوانی بیمارستان بازدید کرد.
در جریان این بازدید، وی با کادر درمان، پرستاران و مسئولان بخشها گفتوگو و از نزدیک در جریان جزئیات مشکلات، نیازها و محدودیتهای کاری آنان قرار گرفت.
در حاشیه ابن بازدید میدانی، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان دستورات مشخصی صادر کرد که شامل تأمین و نصب ورکاستیشن مورد نیاز بخش سیتی آنژیو، افزایش نیروی پرستاری برای ارتقای خدمات این بخش، توسعه و افزایش دو برابری ظرفیت بخش فیزیوتراپی و بازتوانی، و تأمین تجهیزات جدید و استاندارد مورد نیاز برای این واحدها بود.
در پایان دکتر گلشکن تأکید کرد: ارتقای کیفیت خدمات و بهبود زیرساختهای درمانی، نه تنها گامی در جهت رفع نیازهای فوری بیماران است، بلکه باعث افزایش رضایتمندی مردم و ایجاد اعتماد بیشتر به نظام سلامت خواهد شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0