کد خبر : 4060
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حدود ۲۴۴ هزار نفر در طرح نوروزی گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حدود ۲۴۴ هزار نفر در طرح نوروزی گیلان

به گزارش آفتاب خزر : رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در نخستین نشست هیئت رییسه دانشگاه از خدمات گسترده ارائه‌شده در ایام نوروز ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: با تلاش‌های کادر بهداشت، درمان و فوریت‌های پزشکی در نوروز امسال به ۲۴۳ هزار و ۹۲۷ نفر خدمات سلامت محور ارائه شد. دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه

به گزارش آفتاب خزر : رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در نخستین نشست هیئت رییسه دانشگاه از خدمات گسترده ارائه‌شده در ایام نوروز ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: با تلاش‌های کادر بهداشت، درمان و فوریت‌های پزشکی در نوروز امسال به ۲۴۳ هزار و ۹۲۷ نفر خدمات سلامت محور ارائه شد.

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در نخستین نشست هیئت رئیسه دانشگاه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های نوروزی، به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این ایام پرداخت و اظهار کرد: مجموع خدمات بهداشتی و درمانی ارائه‌شده در این ایام در استان گیلان ۲۴۳ هزار و ۹۲۷ نفر بوده که نشان‌دهنده تلاش شبانه‌روزی کادر بهداشت، درمان و فوریت‌های پزشکی برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران در ایام شلوغ نوروزی است.

وی ضمن اشاره به سال پرفشار ۱۴۰۳ برای نظام سلامت، افزود: در سالی که گذشت، نظام سلامت به شکل منسجم و واحد در خدمت مردم، اساتید و دانشجویان بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حضور مستمر کادر درمان در تمامی نقاط استان از شرق تا غرب و شمال تا جنوب در ایام تعطیلات اشاره کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا اخرین روز در سطح مراکز سلامت محور استان حضور داشتم و از نزدیک شاهد زحمات و تلاش های همکارانم بودم.

دکتر آشوبی با اشاره به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «سرمایه گذاری برای تولید»، تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال، سرمایه‌گذاری برای تولید، تمامی معاونان و مدیران ستادی باید برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند و برای رسیدن به آن‌ها برنامه عملیاتی تعریف کنند.

وی با اشاره به افزایش تعرفه‌های خدمات پزشکی و تشخیصی در بخش خصوصی در سال جاری گفت: پیش بینی می شود بیماران بیشتری به بخش دولتی مراجعه کنند از این رو باید آمادگی برای ارائه خدمات کمی و کیفی در مراکز دولتی تقویت شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.