مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان: اصلاح و بهسازی ۷۵ فیدر فشار متوسط طی طرح های تاب آوری
به گزارش آفتاب خزر : مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از اجرای 104 مرحله طرح افزایش تاب آوری با اعتباری معادل 32499 میلیون ریال به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه های فشار متوسط به ویژه در ایام وقوع بحران خبر داد صادقی تصریح کرد : با توجه به دستورالعمل های
به گزارش آفتاب خزر : مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از اجرای 104 مرحله طرح افزایش تاب آوری با اعتباری معادل 32499 میلیون ریال به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه های فشار متوسط به ویژه در ایام وقوع بحران خبر داد
صادقی تصریح کرد : با توجه به دستورالعمل های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق مبنی بر شناسایی و پایش مستمر تهدیدات طبیعی حوزه صنعت آب و برق، بررسی الگو ها و روش های متنوع هم افزایی به منظور کاهش آسیب پذیری و تسهیل مدیریت بحران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : مقاوم سازی شبکه های توزیع، ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، انجام تعمیرات پیشگیرانه با هدف ارتقای تاب آوری، بهره گیری از ظرفیت و توان فنی نیروی انسانی شرکت در راستای گسترش تعمیرات و کاهش هزینه ها از مهمترین آثار و اهداف طرح ارتقاء تاب آوری است.
وی خاطرنشان کرد: هدف و استراتژی این شرکت در اجرای طرح افزایش تاب آوری؛ بازسازی شبکه های مستعمل و خسارت دیده از بحران حادث شده گذشته و همچنین تقویت، نوسازی و بهسازی شبکه و تاسیسات شرکت در سطح استان گیلان است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیان داشت : از ابتدای سال تاکنون طی 104 مرحله از اجرای طرح تاب آوری و با فعالیت 320 اکیپ اجرایی به ظرفیت 1654 نفر ساعت روی قریب به 119 کیلومتر از فیدرهای فشار متوسط، عملیات جهادی ارتقای تاب آوری شبکه صورت پذیرفته است.
صادقی تاکیدکرد : تمامی مراحل طرح تاب آوری شبکه های توزیع با تجمیع اکیپ های عملیاتی و بکارگیری کلیه امکانات موجود در شرکت انجام می پذیرد و با اجرای طرح فوق از ابتدای سال تاکنون 75 فیدر فشار متوسط با صرف اعتباری معادل 32499 میلیون ریال تعمیر و بهسازی شده است .
وی در پایان گفت: اجرای این قبیل فعالیت ها نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0